.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی دوشنبه


اخيرا سالنامه هايي منقوش به تصاوير پادشاهان و خانواده پهلوي از سوي يك شركت داروسازي به عنوان هديه به برخي از داروخانه هاي تهران اهدا شده است . خبر آنلاين كه به نقل از صراط اين خبر را نقل كرده نوشت اين سالنامه توسط شركت داروسازي ف (سهامي خاص ) به همراه محصولات دارويي به عنوان هديه به برخي از داروخانه هاي تهران اهدا شده است . در اين سالنامه ها عكس رضاخان و محمدرضا پهلوي در كنار پرچم ايران منقوش به آرم شير و خورشيد منتشر شده است . گفتني است در سالنامه هاي مذكور تاريخچه اي از سلسله منحط پادشاهي در ايران طي 2500 سال گذشته و شرحي از زندگي شاهان وابسته پهلوي ها به همراه عكس هاي خانواده پهلوي منتشر شده است .

از اردبيل خبر مي رسد نماينده يك شركت بين المللي در جلسه شوراي شهر اردبيل گفت در نظر دارد يك مركز سياحتي و تفريحي شامل اقامتگاه ورزشگاههاي آبي و خشكي و... نظير طرحهاي برخي كشورهاي اروپايي در زميني به مساحت يكصد هكتار تاسيس كند كه پول ورود به آن براي هر نفر حداقل 60 هزار تومان خواهد بود . وي گفت اين طرح علاوه بر مزاياي بسيار فراوان براي استان اردبيل قادر خواهد بود كليه پولهاي را كه مردان ايراني در ايام تعطيلات با سفر در كشورهاي همسايه هزينه مي كنند جذب نمايد. با توجه به اينكه شركت ياد شده با كشورهاي متعددي داراي روابط است با تاسيس چنين مركزي كه روشن است با مقررات اخلاقي و احكام شرعي نمي تواند سازگار باشد از هم اكنون بايد مقابله شود. انتخاب منطقه اردبيل كه مردم آن بشدت مذهبي هستند نيز نكته قابل تاملي است .

يك شركت اردني با موافقت دولت عراق اقدام به ساخت ضريح براي قبر صدام كرده است . خبرگزاري عراقي « ابا » اعلام كرد : شركت البسام اردن با موافقت دولت عراق براي قبر صدام ضريح ساخته است . به گزارش صراط ياسين مجيد مدير ساخت اين ضريح گفت : گروه خدماتي مهندسي شركت البسام طي يك و نيم سال گذشته با موافقت بغداد ساخت كامل اين ضريح را انجام داده اند. محل دفن صدام حسين رئيس معدوم عراق در تكريت است و علي شيميايي كه اخيرا به دار آويخته شد نيز در كنار وي مدفون است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.